Sabtu, 21 Mei 2011

lamenya....rehat....



salam...ayooo..lamanya xsmbung cter...beberapa ari sblm discaj demam teruk kat hspital...:( tp alhamdulillah xlama tu dpt berita baik..u can discaj..wah..akhirnya sebulan dua ari dok b'kg kt sepital tu, 9hb Mei 2011..tarikh keramat b'akhir penderitaan kat hospital..trs rs sihat..hehehe tp sihat beberapa mnt je la sbp srnk leh blik..windu giler kat umah, mama, abah, adik2, kembang, bubu, omei,.....hubby punye srnk dpt blik smpi nangis..hehehe....kira t'haru la tu..cian dia...then go to home.....

ooo..lupa lak nak share citer naik ambulans..hahahaha..gelak dl..btol2 pengalama manis naik ambulans la...cam ni, aku ni mmg suka giler tgk ambulans lalu sbp pe tau, sbp aku nk tgk org dlm ambulans tu cam ne la keadaan diaorg tp ner pnh nmpk.hahaha..n aku sll t'pkr cam best je bl naik ambulns tu kn ye la laju..cpt sampi..rupa-rupanya bl kna batang hidung sndr ha..bru tau srnk ke pening bl dpt naik..hehehe.sblm naik aku da mcm2 pkr srnk ke?n yg paling aku risau kat hubby la..ye la dia kn tgh sakit nak naik ambulans lak pas tu jauh lak..tkt dia nk t'ken**** ke, nk t'muntah ke,...n sblm g semua bekalan aku bwk...bl naik je hti ni da b'debar2..bl b'gerak je, ya allah...tuhan je yg tau perasaan aku..kte risau kat org sakit, tp yg sakit stady je..yg sihat ni plak jd sakit..hehe..aku trs rs nk t'ken****..hehe..kecut pert beb..laju giler driver tu bwk, smpi melambung2..jln jem pn xterasa..hubby maintain je..pas tu da la sesat dok m'cari tmpt tu..poning den..tp maintain2 si hubby ni pn bl smpi je dia trs muntah..ayooo ciannya..td ms dlm ambulans pnye la dia maintain...then bl blik da ok skt la...tp bl smpi je trs demam...pening giler..*_*..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan